ALL I WANT FOR CHRISTMAS BOOK TAG

This tag was originally created by A Thousand Lives of Daisy, but the reason I decided to do it was because I very recently saw chelseadolling reads do it! ๐ŸŽ๐ŸŽ„๐Ÿ’›

โžฝ1) What fictional character do you want Santa to leave under your Christmas tree?
Oh gosh, either Manon Blackbeak from Throne of Glass by Sarah J. Maas or Magnus Damora from Falling Kingdoms by Morgan Rhodes! Or, like, both! Please?

โžฝ2) What character do you want to kiss under the mistletoe?
You guys who have read the series, please donโ€™t think Iโ€™m a terrible person, but Iโ€™d totally pick Aalea from Nevernight by Jay Kristoff, even with the chance that I might die afterwards!

โžฝ3) You write your Christmas list for Santa, what are the top 5 books on it?

โžฝ4) It’s secret Santa at Hogwarts, what do you most want to receive?
Is โ€œfor people to actually give a shit about other humans and/or our Earthโ€ a really negative answer? Probably. Iโ€™ll just go with what I want the most under the tree, and thatโ€™s a weighted comforter because 1.) Iโ€™m old and 2.) anxiety is real, my friends. (Somehow, I still made this such a negative answer, haha!)

โžฝ5) You get to the spend the day with the characters and movie adaptation actors from one fandom, what do you pick?
This is a hard question, but I keep coming back to The Lord of the Rings, just because I love those characters with every fiber of my being, and I really enjoy most of the actors. Ian McKellen, Sean Astin, Orlando Bloom, Viggo Mortensen, Elijah Wood, Sean Bean, Liv Tyler…. Like, I’d love to chill with any of them, honestly. (But especially Viggoโ€ฆ. Boiiiiโ€ฆ)

โžฝ6) What fictional animal would you like to replace Rudolph and be able to meet on your roof?
Oh my gosh, without question it has to be Solovey from The Bear and the Nightingale (Winternight Trilogy #1) by Katherine Arden! Probably my favorite animal companion of all time, and I want to hear all his sassy banter with me and Santa.

โžฝ7) You invite 10 fictional characters to your New Yearโ€™s Eve party, who do you pick?
This legit is such a hard question, because you have to make sure they will (for the most part) get along with one another! I guess I will do five pairs, so at least everyone will have someone they feel somewhat comfortable with!

โžฝ8) What character would make a good Santa? (Doesn’t have to be appearance, personality counts too)
Like, I think Iโ€™m going to have to say Hagrid from Harry Potter, because heโ€™s so sweet and kind and thoughtful. Yet, he is also big and soft and has an amazing beard. AND he could have so many awesome mythical creatures pulling his sleigh. Ahhh, I now need him to be the non-muggle Santa.

Okay, guys! That was the All I Want for Christmas book tag! I hope you enjoyed all my pervy answers, and I hope you guys all do this tag, too! And I hope you guys are having an amazing December and holiday season! Also, if you want to do this tag: consider yourself tagged! And happy reading, lovelies! โ„โ˜ƒ๐Ÿ’™

Bloglovin’ | Twitter | Tumblr | Instagram | Goodreads | Twitch

ย 

35 thoughts on “ALL I WANT FOR CHRISTMAS BOOK TAG

    1. I love youuuu so much! And I’m so excited to (hopefully) get one! And omg yes, you would have to come to the “hang out” Hahahaha.

      And you should SO do this tag! I need to know your answers! ๐Ÿ’—

      Like

  1. Fun tag, Hagrid is the perfect choice for Santa and Brasti at a party, well, that could only end one way! ๐Ÿ™‚

    I had to go back and re-read the tag as this caught my eye “1.) Iโ€™m old” Sigh! You are young and if you are classing yourself as old then that makes me ancient! ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 person

    1. OMG DREW, you’d probably be surprised how old I am! Haha! I just have a baby face, I swear! You are probably only a tiny bit older than me!

      AND YOU AND BRASTI AT A PARTY! Imagine…. Hahaha!

      โ„โ˜ƒ๐Ÿ’™xx

      Liked by 1 person

  2. Hagrid was the first person that came to my mind too!
    Oh I so want a weighted blanket! We have some in school for children with sensory needs but I like to steal it when no one is around.

    Liked by 1 person

    1. This comment makes me so happy! And I’ve never used one… but hopefully I’ve been a good girl this year, and we will see if Santa brings one! Haha. Happy reading and holidays, love! โ„โ˜ƒ๐Ÿ’™xx

      Like

  3. 1st of all! friiiiggin yes fro Manon Blackbeak under the Christmas tree! Haha! OMG I loved all your answers & nearly yelled when I read Solovey cause yes please! I honestly think he’d be much better at reindeering than Rudolph. Also, the fact that you paired up the guests so as to not have anyone left out is AWESOME!!! i’m just picturing myself as a character with all my introverted traits so that would be the only way I could go to this party lol ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 person

    1. You and me would 100% be paired together for this magical party! Haha! And Solovey means more to me than most literary characters. I’m far too attached to that sassy horse. Haha! But I’m living for your NY IG stories right now…. and I hope you’re having the happiest of holidays, love! โ„โ˜ƒ๐Ÿ’™xx

      Liked by 1 person

      1. Haha! I can see it! ๐Ÿ˜† & ugh! Solovey, why do we have to wait a whole year to get more of that sassy horse? ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜‚ I went to the Saks light show Saturday night & LOVED it! Itโ€™s been years since Iโ€™ve seen them and they just took it to a whole other level…tbh it beats the tree lighting hands down! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ thanks Mel & I hope you are having a wonderful holiday season โ˜บ๏ธโ„๏ธโ˜ƒ๏ธ๐ŸŽ„โ˜ƒ๏ธโ„๏ธ

        Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s